A történetről röviden: A főhősünknek, Salingernek(Clive Owen) nagy mániája hogy a csúnya, gonosz, velejéig romlott és korrupt bankokat felszámolja aktuális társával, Tommyval. És itt az aktuálison van a hangsúly, úgyanis szegény Tommyt rövid úton likvidáljál. Ha azt hinnénk hogy ez Salingert megfékezné, akkor rosszul hisszük. Méginkább beleássa magát az ügybe, mostmár egy hölggyel, Eleanor Whitmannel(Naomi Watts). Persze ezt a bankok se hagyják annyiban, és miközben tovább korruptkodnak és gonoszkodnak, emellett még párhuzamosan próbálják hőseink elöl a nyomot, sőt őket is eltüntetni. Jönnek a fegyverek, rosszemberek, és Gyurcsánytól tanulva trükkök százai.

Látványilag teljesen rendben volt a film, itt kiemelném a 'keringős' jelenetet, ahol az érintettek apait anyait beleadtak hogy a minnél magávalragadóbb hangulattól leessen az állunk, volt ott minden aminek egy jó akciójelenetben lennie kell.

Amúgy érdekes hatással volt rám a film, mert elég sok olyan dolgot vettem észre vele kapcsolatban, ami nekem inkább a negatív felé kellett volna hogy húzza a mérleg nyelvét, összességében viszont azt kell hogy mondjam tetszett. Példának okért Clive Owen egyáltalán nem hozta nekem azt a Badass stílust amire számítottam tőle(ellentétben a bérgyilkossal, aki a legjobban alakította a szerepét), Naomi Watts szerepét meg azon kívül hogy legyen egy eyecandy főszereplőnő is teljsen feleslegesnek éreztem. Ezenkívül volt pár elég átlátszó csavar, én legalábbis sokkal összetettebb és frappánsabb nyomozást és üldözést vártam. Aztán a vége is fura lett, mintha szóltak volna a rendezőnek hogy gyorsan zárja már le a filmet mert kifutnak a forgatási időből.

A helyszínekért viszont jó pont jár voltunk New Yorkban, Olaszországban, Izraelben, Németországban, szóval egy komplett világjárásban is részt vehettünk amellett hogy nézzük a filmet. Emellett rendesen le tudott kötni a film, a majd 2 órás hossz ellenére egyszer sem néztem meg hogy kik vannak msn-en, hogy állnak a letöltések, ésatöbbi.

Több lett a negatívum mint a pozitív, de összességében azt kell hogy mondjam jó volt a film. Annak ellenére hogy ez nekem csak 72% lett bátan ajánlom mindenkinek, főleg aki rajong az összeesküvéselméletekért.

Szerző: SirBors  2009.06.14. 21:58 Szólj hozzá!

Címkék: film the international

A bejegyzés trackback címe:

https://kisby.blog.hu/api/trackback/id/tr391185147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása